shoppning, nålar och trosor

Igår vid elva så blev jag upphämtad utan Dennis, Mathilda och söta Amelia.
Ullared. Liten stuga - inget vatten. Sova, vakna, städa, packa.
Ullared (eller Gekås men spela roll), slåss med folk. Handla massor.
Packa bilen full, åka iväg. Strömstad.

Mathilda och Dennis ville tatuera sig och den galna idén var att låta min syster utföra jobbet. Sagt och gjort så tog vi vägen förbi där. Så dom båda skrev in Amelia. Supersnyggt! Sedan övertalade dom mig att slutföra min. Shit alltså - supernervös! Så nu har jag skuggat min och är sjukt nöjd. Får se om det blir något mer sen.. Som Mathilda sa; det blir lite av en drog.

Tillsltu hittade vi vägen hem och attans så segt det var. Nu är vi hemma i alla fall. Jag är trött som en skogsturk. Varför jag sover vet jag inte. Måste ju kolla FB, bloggar och uppdatera min egna. Of course liksom. Haha.

Vad handlade vi då? Jomen visst.. Jag fick med mig sjuttio saker hem. Massor.
Bland annat ;
Schabrak, träns, massvis med diverse reflexer.
Två ländtäcken, reflextäcke, två grimmor.
I<3Morgan trosor, Team-Morgan tshirt.
Klänning, spetsbolero, ankelnylonstrumpor.
Ett tomteljus, en liten väska, ansiktskräm.
Bobby schampoo/balsan á la 10:-
Bobby hårspray á la 20:- (tog tre av varje)
Nagelfixelix i diverse grejer.
Jisses, och massa mer!

Nu ska jag sova. Puss

Kommentarer
Tarja säger:

Jisses!!Shopaholic kallas det ;)

Va' bra med schabrak och täcken o sånt.. det ser rätt snyggt ut i hyllan retas bara

2010-11-04 | 18:39:46
Kittys Closet säger:

Här är ett litet test - fyll i det du gillar!



[ ] Tävlingar

[ ] Mode

[ ] Fototips

[ ] Modelltips

[ ] Filmtips

[ ] Konståkning

[ ] Foto

[ ] Roligheter

[ ] Shopping

[ ] Inredning



Om du har kryssat 3 eller fler har jag en blogg du nog kan uppskatta - Kittys Closet!

2010-11-04 | 19:50:31
Bloggadress: http://kittyscloset.blogg.se/
Mathilda, 18 år & mamma till Amelia säger:

Haha mera tatueringar kommer det att bli! =D

2010-11-07 | 14:20:39
Bloggadress: http://mathildaahokangas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback