you make me sick

Jag har egentligen inget att skriva. Ångesten har gripit tag i mig. Illamåendet ligger tungt i magen och den iskalla känslan i kroppen sitter i trots att det var timmar sedan.
Han med stort H behagade sig att dyka upp och förstöra det mesta som jag åtmonstone försökt tränga undan. Trots att det var över tolv år sedan vi två stod där i köket så minns jag det tydligare än jag någonsin velat. Hur jag ville gå därifrån, hur jag ville ropa, slåss och skrika. Varför gjorde man inte det?
Och varför jag skriver detta i bloggen är inte för att få något som helst medlidande. Jag har sagt det förut och säger det igen, bloggen är mitt andrum. Där tankar blir ord.

Nästan tillbaka på ruta ett. Hur ska orka ta steget till nästa när man får göra det om och om igen?
Denna dag kommer ägnas till att tycka synd om mig själv. Jag kommer spendera dagen under täcket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback