you suck!

Näe, ganska kass kväll om jag ska vara ärlig.
Men trevligt sällskap! Linn dansade med en söt liten pojke som kommer från ett land som är mycket varmt. Uh, vad jag ska reta henne för det, klockrent! Annars var det ett helkasst band som spelade. Sådant man kan vara utan liksom. Svarthåriga små pinnpojkar och deras musiksmak är inte riktigt det som går ihop med min.
Halv ett eller ditåt så drog jag på min jackan och slängde mig på cykeln. Ganska tungt att cykla hem i den förbaskade snön.
Det kan ju sluta snöa och bli kallt nu istället.

Nej, en trött och sliten tjej ska inta en stor kall säng. Fram med duntäcket snart? Var en bra idé, kanske redan ikväll? Om jag orkar! Näe. Puss!

Nytagen bild - skpligt trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback