and again, and again, and again.

Kräftskiva igår. Jisses!
Vid tre så for jag ut till mamma. Saxin den äldsta med familj var där. Blev mat och mys med barnen. Sedan for dom hem, ungefär i samma veva som när Maria, Nisse och Dixie dök upp.
Strax efter sex så kom öven pappa och mårten, då blev det kräftor. Det var supergott, eller? Smakade jag ens? Tack men.. nejtack.

Kvällen var riktigt okej. Skratt i massor och en himla massa ostbågar. Uh.
Kan bjuda på ett par bilder.

Ett par allvarliga ord här nu. Jag ska göra ett löfte som jag bara måste hålla!
Nu är det en vit månad som kommer. Det vill säga, ingen alkohol! Absolut ingenting!
Eller alltså, inte mycket alkohol. Inga festmängder vill säga. Men helst ingenting.
Första december blir jag utdragen av Fredrika när en dansk spelar i Örebro.
Sedan är det partykryssning i två dagar från och med den andra december. Sliten!


Söta mamma
och någon knas bredvid .


Mamma, Fernando och nyktra syster .


Stig Helmer , typ .


Kärlek på Fernando


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback