enough for now

Det blev en tidig morgon idag. Fytusan. Tjugo över sju gick tåget imorse. Ingen sovmorgon här inte.

Praktik på hotel Etage i Västerås. Helt okej. Nästan mer än okej. Kalasfint! Har städ nu dom här tre första dagarna. Går faktiskt snabbt att städa, dagen alltså. Tycker timmarna bara rusar iväg. Sådant gillas ju starkt. Frukosten ska man ju inte tala om heller. Här fick vi ta direkt ifrån buffén. Massa gott att välja emellan. Helt amazing. Fast scheeles äggröra slår denna i alla fall. Men i västerås fanns det prinskorv! Haha.
Det finns ingen lunch för gästerna på hotellet, eller allmänheten i fråga också, utan kocken lagar mat enbart till personalen. Hur chill och fräsht är inte det? Stor tumme upp alltså - supergott!

Mötte upp Jossan på stationen, satte oss på Wayne´s och mös lite innan vi for hem. Blev stallet för min del. Tant T är sjuk och vill hon slippa stallet så är hon s j u k ! Söttant. Dock hade jag noll energi kvar i kroppen så blev bara en kik och en klapp innan jag for hem igen.
Har inte gjort ett jota nu på kvällen. Och nu, kvart i tio så ska jag krypa ner i sängen. Mys på det.

Känns lite kasst att sova själv bara. Man börjar ju bli van att ha en täckestjuv bredvid sig. Inte okej.

Kommentarer
Poesimannen säger:

Jag är bara din på fredag och snor ditt täcke också :) <33

2010-10-06 | 13:39:14
Poesimannen säger:

Jag är bara din på fredag och snor ditt täcke också :) <33

2010-10-06 | 13:39:26
Helena säger:

Hej,såg din kommentar i min blogg. Jag har haft fullt upp och missat alla fina kommentarer, ville bara tacka för din fina kommentar och hoppas du fortsätter kika in hos mig :)

2010-10-06 | 16:02:10
Bloggadress: http://dannyjones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback