just turn the lights off

Blir en liten bildbomd idag. Fast bara en liten så håll tillgodo.

Men först måste jag bara berätta hur otroligt händig jag var igår. For ut till stallet när jag tillslut masat mig upp ur sängen. Började med att få bort allt silage som Totte vänligt nog kastat ut på volten. Sedan så fick jag konka bort en del träd som dom också vänligt nog lagt ivägen på volten. Men behövdes inte så himla mycket för att ordna en gång åt hästarna i alla fall. Sedan så fixade jag staketet som dom vänligt nog haft sönder också. Haha, elaka pojkar!
Men så tillslut fick kusarna stå och mumsa gräs över natten. I stallet så drog jag fram sågen. Fixade så att en hylla blev.. kortare. Eller lägre kanske det heter, eftersom jag sågade bort benen. Inget blod.
Sopade och städade sadelkammaren också. Vet inte hur många åttabeningar som hamnade under min fot. Rätt åt dom.
Resten av dagen spenderades i sängen framför datorn och flera filmer. Myys!


Syns det vem som är osmart?
Shalinka ser älgen med lätthet,
Calle blev rädd för katten två sek senare..


Fattar ni hur nära jag var eller? OMG!


Nightglow


Halsduksmys


Konservtumme med Godbybandage


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback