stay close to me

Okej, lite fattigare än inlägget innan. Usch. Inte okej. Men som älsk sa, ibland får man lov att storhandla. Det tycker inte min pappa.
Hur som helst. Kilade bort till Västerås Fria Gymnasium för att vänta på Ellenor och Julia. När dom var klara så kilade vi en sväng på stan. Blev en hel del faktiskt.
En klänning inför helgen. Svart med paljetter över bröstet. Mamma ska bara ta bort mudden nertill för jag vill att den ska hänga rakt ner och inte sitta likt en ballongkjol.
Sedan så blev det ett linne, ett par svarta byxor, lösnaglar och lite annat smått sådär. Megaokej!

Nu är jag trött. Väntar på att mamma ska komma förbi och hämta upp mig så hon kan sy på klänningen. Sedan sover jag där. Skola imorgon, sedan stall och sedan partyyy. Tumme upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback