that ain't right

Tisdag. Tidig morgon. Går frukost denna vecka. Inte roligt alls med tanke på tiderna. Ungefär kvart över sex går tåget till Västerås - smått död chey! Men bara kämpa på och göra det bästa av saken.
Så idag.. har som sagt pillat med frukosten och massor av annat. Inget spännande så sätt. Därför nöjer jag er med informationen om att jag skar mig idag. Ont. I fingret. Delade morötter i fyra stavar, moroten ville inte ligga still. Blod. Men jag mår bra. Överlevde i alla fall.

Sen så hann jag med tre tåget men hoppade av en sväng i Köping. Träffade Daniella, gick till skolan för att prata om projektarbetet. Känns som att det kan komma att lösa sig ändå. Den som lever får se. Sedan så hämta lite böcker och kila tillbaka till stationen sedan.

Hoppa rakt in på trafikskolan där det var teori. Drygare än någonsin. Kan jag få mitt kort snart?

Tarja ringde med. Calle halt - igen. Tydligen en riktig sträckning av innerlåret. Kusarna står inne nu. Gott för dom med tanke på allt regn. Får se om jag tar en kort promenad med lite massage efteråt. att röra på musklerna efter en sträckning är ju bra, och massage efteåt rekomenderas så varför inte. Annars så låter jag honom bara stå och tar en massage ändå.  Hum.. tåls att tänka på. Om inte annat får jag se imorgon när jag ser hur han rör sig och sådär.

Annars fick jag ett sms av Fredrika som frågade om jag skulle med ut på Strömpis imorgon. Varför hon frågade vet jag inte, uppenbarligen hade jag inget val ändå. Blir nog nyktert ändå. Har ju ändå praktiken och den börjar ju astidigt. Skjutsen hem skulle gå vid två så lär inte bli mycket sömn.
Men vila kan man göra i graven! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback