a long night in november

Skola nu - varför bloggar jag? Den frågan finns det inget bre svar på, däremot ett dåligt.
Jag blev totaldissad utav Ella och Jossan imorse och jag tänker inte gå på min andra (ja, min andra.. har varit sjuk alla andra..) engelskalektion ensam. Så töntig är jag minsann.. Alla mina vuxenpoäng bara försvinner. Inte okej!
Så nu sitter jag och dör uppe i bibblan, har en timma kvar innan idrotten börjar. Ganska tråkigt sådär.

Idag är det ett pressat schema - kanske.
Johanna ska höra av sig under lunchen om vi fick plats på riskettan ikväll. Om så är fallet blir det jobbigt. Har stallet idag så förhoppningsvis börjar inte riskettan speciellt tidigt men förmodligen runt fem som alla andra kurser..
Jag ska alltså ut till stallet på en timma ungefär - lite mindre. Menmen, trampar jag snabbt så hinner jag nog allt.

Tisdag - ledig, teorikurs
Onsdag - Kvällspraktik, utgång och hoffmaestro
Torsdag - praktik
Fredag - skola, ev. hem till älsk

Kommentarer
Felicia säger:

sv: jag kan lova att vi faktiskt har ett bra band, och litar på varandra. flera i stallet kan inte ens leda henne till hagen den rätta vägen för att hon sliter sig antingen eller så reser hon sig enligt deras beskrivningar. Och med mig går hon med löst grimskaft, och de har inte bara kommit av sig själv kan jag lova.



Om jag blir lite rädd i några sekunder innan jag hinner tänka till vad som är rätt, är de så himla allvarligt? De är naturligt för oss att få en kick av rädsla innan vi hinner stanna upp och tänka.



Men varsegod du får gärna komma och se skillnaden själv eftersom du verkar ha något emot mig :)

2010-09-13 | 21:00:51
Bloggadress: http://fjfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback