can you get it up?

ont.ont.ont

Tandläkaren idag. Inte det resultat jag ville ha.
Berättade att jag har grymt ont, inte kunde äta, sova eller gapa osv. Visstvisst svarar han och sägér att han ska kika på det sen - nu ska vi laga tand! Så en enorm obehaglig spruta trycker han in och jag mår illa bara över tanken. Är det såhär man utvecklar tandläkarrädsla?
Hur som helst, han lagar en tand och kikar sedan på nykomlingen. Det enda han säger är att den måste ut annars kommer jag bita mig i kinden hela tiden. Att jag hade ont just nu idag verkade han inte bry sig om - fick en tid om tre veckor och en lapp om ett medel jag måste köpa för att ha på. Tummen ner för tandvården.

Jag har försökt fått i mig lite mat med en ond tand och en sida helt bortdomnad. Nu äntligen har bedövningen släppt och jag tänker minsann unna mig en liten bulle. Idag har jag varit duktig!


Kommentarer
poesimannen säger:

naw så sjukt duktig och fiiin :) <33

2010-09-08 | 20:47:09
Riley säger:

Oförlåtligt! Inte konstigt att man inte vill vända sig till tandvården precis.



Förresten, tack så oerhört mycket för den fina kommentaren härominlägget! Saknar dig också, and all the good times that we had! <3

2010-09-08 | 22:36:39
Bloggadress: http://leavingfargo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback