kryssning, curry och tårta

Oh, nu är jag skapligt taggad alltså. Har tillsammans med Daniella, Fredrika och Terese bokat kryssning. Den andra december bär det av i två hela dagar. Skapligt roligt vi kommer ha!
Blev precis klar med bokning och betalning så känns rätt gött.. Nu väntar vi bara in dagen, är ett bra tag kvar.

Annars så har jag varit i Västerås, pratat om praktikplats och sådär. Håller tummarna nu. Sedan hem och sova massor av timmar. Behövdes. Skapligt skönt.
Kvällen bjöd på kyckling och curry borta vid Subway. Underbart gott alltså. Nyttigt med ju. Helt amazing. Kanske inte kakan men sånt är livet.

Så nu är min hjärna trött efter alla hatt fram och tillbaka. Hon ska inte med, jo det ska hon, måste bara, buss hit och buss dit. Det är inte lätt att boka en resa för fyra. Haha. Nu hoppas vi bara att Ellen och dom också joinar så det blir lite mer action i det hela. Ellen och jag brukar slicka på varandra. Ni får dra slutsatser själva.
Nu blir det sängen i alla fall. Tårtkastning imorgon. Kletigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback