pumpen, svett och tårta

Okej.. Denna dag har varit ganska.. spårad. Ganska normalt när man går i min klass. En normal dag med andra ord.
Började med ett lungt och inte alls så ansträngande danspass klockan åtta imorse. Alla svettades som grisar men attans så rolig dans vi fick lära oss. Visserligen ser man ut som en liten dvärgtönt när man hoppar omkring och flaxar. Men det är roligt. En rörelse hette just det, pumpen och haha, ptja. Lite udda sådär. Jag tänker inte visa.

Annars så hade vi tårtkrig nu på eftermiddagen. Vi bytte om till svart, sminkade oss fula och så gick vi iväg till fontänen. Med färgglada ansikten och överblivna tårtor sen HRdagen så hade vi ganska roligt där borta, och det tror jag att vår publik hade med.
Jag kan lugna er med att vi vanligtvis inte brukar kasta tårta på varandra. Nu var det till spexfotot så då är det tillåtet. Vi var nog alla fulla i grädde, mjuka jordgubbar och annat som fanns på tårtorna. Det blir en dusch nu direkt.
Om jag hade haft en bättre cam så hade ni fått se en bild på min sminkning. Min mobil vill inte ta kort, minneskortet drunknade tyvärr i toastolen.

Men ni får fantisera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback