sickness

Nej.. Nu börjar det gå för långt. Det är inte roligt någonstans. Varför får jag aldrig bli frisk?

Igår kände jag hur jag började få ont i halsen och innan jag skulle krypa ner i sängen så gjorde det ont när jag svalde. Vem vaknar upp, kan knappt andas och har djävulskt ont i halsen? Saxin! Halsen har svullnat igen och minskat till häften. Bara att resa mig ifrån soffan och gå runt i lägenheten får mig att kipa efter luft.
Har fått i mig en omelett (den bara glider ner ju) och en tekaka doppad i Varma Koppen. Hungrig? Nej. Jag mår illa och känner nu att jag börjar få ont i öronen.

Imorgon är det jag som har tid hos läkaren kvart i tio. Alla får hålla tummarna för att det blir bra besked då. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback