striptease och halvnaket

Blev väckt för tidigt imorse. Kent ringde vid tio och frågade om jag skulle med ut till hans föräldrars sommarstuga och fixa lite. Jag masade mig upp och åkte med. Så vi fixade upp pumpen ur brunnen, krattade löv och gjorde iordning inför hösten. Rätt mysigt faktiskt.
Jag körde hem. Jag är rätt king på att köra trots att jag inte växlat sedan innan sommaren. Automat är så mycket skönare alltså! Men inga motorstopp och inga nära-döden-upplevelser. Tummen upp för mig!

Hem och blunda tio minuter innan pappa körde upp mig ur soffan och vi (läs; jag) körde till affären för att inhandla lite mat. Hemmagjord kebabsallad. Supergott. Dock är pappa som ett litet barn och petar bort det han inte vill ha och i detta fall var det som supergoda sockerärtorna han rynkade på näsan åt.

Men nu sitter jag och är egentligen ganska stressad. Ann hörde av sig tidigare idag och frågade om jag ville ut. Förmodligen till Hantis och eftersom det är sista dagen på erotikgrejen så var jag på. Så om en stund ska hon hämta upp mig och vi får se vart vi hamna sen.
Men jag borde verkligen gå och kolla på kläder NU! Så detta blir det enda för idag. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback