tröstshoppning in my heart

Nu blir jag verkligen trött på det här. Halsen, sluta upp och bråka nu direkt! Jag orkar inte med det här igen. Ska jag aldrig få bli frisk eller vad är det frågan om? Helt sjukt alltså. Halsen börjar kännas tjock och det gör ont på högra sidan, den som typ exploderade förra vändan, och känns tyngre att andas. Nu får det vara nog!

Så nu ikväll har jag toppat min slappdag med massa shopping. Jag vill inte veta summan. HM blev nästan fyrsiffrig och det blir nog Ellos också. Usch. Kontot klagar, pappa klagar men jag ler och myser. Ska bli najs med några nya plagg i alla fall. Ett par skor också. Klackar. Tummen upp. Struntar i om jag blir längre än älsk, det får han stå ut med faktiskt.

Men nu ska jag fortsätta min oerhört aktiva dag med en knäckemacka och sedan film innan sova. Puss

Btw, älsk ville att jag skulle nämna honom i bloggen så haha.. Nu är nu nämnd! ;) Elakt va? :D


Kommentarer
Poesimannen säger:

2010-09-26 | 22:14:30
Poesimannen säger:

naw älsko du menar sjukt snällt? :) <3

2010-09-26 | 22:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback