Sommaren -10

Har du druckit tills du spytt? Ehm.. Ja faktiskt. Syster: "Den som dricker upp sist heter OrvarKorvar"
Sårat någon? Tråkigt nog så ja.
Förlorat en vän? Det tror jag faktiskt inte.
Kysst en främling? Haha, yes.
Tagit droger? Inte mer än alkoholen.
Haft en sommarflört? Flört och flört.. Nej.
Gråtit? Yes
Skrattat tills du kissat på dig? Ohja. Går inte att komma under under Saxins tak!
Tältat? Nepp
Varit vaken en hel natt? Absolut!
Solat? Inte speciellt mycket faktiskt
Badat? Yes
Haft ett förhållande? Haft.. Har!
Gjort dig riktigt illa? Naej inte vad jag minns..
Gjort några nya piercingar/ tatueringar? Tog ett nytt hål i örat och gaddade in Saxin på armen.
Läst en bok? Nej
Skickat fel sms med flit? Töntigt nog så .. ja!
Suttit vid datorn en hel natt? Nej
Näckat? Det har jag faktiskt inte
Solat naken? Inte det heller
Fått utegångsförbud? Aldrig fått det..
Sagt “jag älskar dig" och menat det? Ja..
Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? Ja..
Varit i slagsmål? Nepp
Pussat någon utav samma kön? Yes
Sjungit högt på ett berg? Ohja
Kysst någon i regnet? Ja faktiskt. Mysfaktor på det!
Kysst någon i skogen? Skog och skog.. ja!
Kysst någon du inte borde? Det har hänt..
Hur många har du kysst? Ingen aning.
Tappat rösten? Yes 
Varit på festival? Nepp
Gått upp i vikt? Ja
Gått ner i vikt? Ja
Bränt dig? Yes
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Nej
Varit utomlands? Yesyes 
Gjort ett bra köp? Jag gör bara bra köp!
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Yes faktiskt
Haft skadeglädje? Alltid
Sovit under bar himmel? Nepp
Vad kommer du sakna mest? Jobbet ärligt talat. Friheten
Har du svart ärligt på alla frågor? Av någon knasig anledning så ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback