we can go anywere

Nu är det så att jag inte vill annat än tillbaka till solen, tillbaka till Kreta.
Därför sitter jag just nu och smsar med Ellenor och kikar på solresor. Hur nice vorde det inte att åka iväg lagom till regnrusket sätter igång? Ligga en hel vecka i en solstol, lyssna på musik och ta åt sig av cancerframkallande uvstrålar? I mina öron så kan det inte bli bättre just nu. sedan, när solen börjar leta sig ner så tar man en lyxig middag med en awesome drink för att sedan byta om och pumpa upp volymen samtidigt som lite alkohol förtärs. Eller vadå lite? Vem dricker 'lite' på en solsemester? Inte vi i alla fall om jag säger så.

Snåla som vi är, så tror jag nog att det blir en sista minuten resa till något random land i Oktober eller November. Någonstans - bara bort härifrån! Den som vill följa med kan skriva en liten söt hälsning på sms eller sådär. Ni får gärna skriva söta sms till mig annars också, det där jag inte av.

Nu blir den en varm dusch istället.


Platanias - Kreta
Sommaren -10


Kommentarer
felicia säger:

men snälla, jag har bara hållt på med henne helt i en vecka nu typ. Och jag har vart rädd för henne innan, förut vågade jag knappt leda henne. Då väldigt många blivit översprungna och allt möjligt med henne.



Att jag blir lite rädd när hon sticker iväg och reser sig är väl inte så konstigt.



Kan säga att hon förändrats stort sen jag börjat med henne.

2010-09-12 | 21:01:01
Bloggadress: http://fjfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback