welcome to tomorrow

Idag har jag varit busig. Trots hägrande feber så har jag varit något grymt rastlös. Det riktigt kryper i kroppen och jag blev galen på att sitta stilla. Det gick inte. Nästan obehagligt. Så jag dammsög. Bra jobbat när man är hemma ifrån praktiken. Sånt är egentligen inte okej.
Jag var ännu mer olydig. Tarja hämtade upp mig och vi bakade hennes tårta. Hon blir ju ännu mer tant idag. Så fikade där och smakade på suuupergott vin samt likör i smak choklad/chili. Farligt att åka till Tyskland!

Min olydnad slutade inte där. Nej, jag cyklade (bara det är fyskam!) ut till stallet och red. Har inte ridit på jag vet inte hur länge och nu kunde jag bara inte hålla mig. En snabbis på stubben.
Kommer jag få ett staff? Ja - imorgon!
Men till praktiken ska jag, feber eller ej. Jag orkar inte sitta hemma längre.

All love to you Halmearo <3

Kommentarer
Poesimannen säger:

All love to you Saxin <33

2010-09-01 | 22:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback