you break me down

Idag har rastlösheten inte varit allt lika ihärdig. Men nog så stark att jag rensat mina garderober, startat diskmaskinen, hängt tvätt och kört två nya maskiner. Dock är det fullt i torkskåpet, ena lasset ligger jobbigt nog på golvet och den sista omgången är kvar i maskinen. Får se till att fixa det där - någongång!

Annars så hämtade jag ut mina skor idag. Perfekt! Nu ska dom bara betalas också, inte lika roligt.

Något som är roligt är att älsk kommer ikväll. Han är kvällspigg så tåget är här efter tio. Snarare halv elva. Så jag ska bege mig till stationen seeent. Trött chey.
Men imorgon är det skola och dans. Awesome. Inte för att jag kan dansa men ändå, right!?

Annars blir det Örebro med Mathilda och Dennis på lördag. Ikea, mat och bio blir det. Ska bli myysigt.

Nej.. nu ska jag sätta lite fart så jag får rummet liite snyggare än innan (läs, så man kan gå och se golvet här inne!). Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback