early in the morning

Trevlig morgon. Vaknade utav att ett rikspucko stod och ollade på vår ringklocka.
Min bror har inte lärt sig att man bara rycker en gång på knappen och sedan låter den vara.
Nejnej, han ska alltid jävlas och ligga på gränsen till en stor fet käftsmäll. (:

Om cirka tio minuter tänker jag trotsa stormen där ute och bege mig till stationen.
Innan praktiken så ska jag kila förbi optikern och hämta ut mina brills. Ska bli awesome att få se igen! Haha.
Ikväll går det absolut inga tåg hem till sängen efter åtta så mor min kommer och kastar in mig i hennes bil (kanske ska passa på att köra hem?) för att jag ska få sova någon timma innan det är dags för nästa vända. Då är det far min som kör fram bilen dock. Kommer bli en tuff helg.

Nej, nu ska jag få på mig ett par strumpor och bege mig tror jag nog. Ci-iao!


Om ni inte minns vilka jag valde ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback