let's go

En bra dag - än så länge.
Pratade med Christer idag. Han sa att jag får tillbaka mitt studiebidrag. Tack sa jag, det var väl ändå på tiden. Hur som. Beslutet ifrån csn låg i brevlådan när jag kom hem. Saken är ju den att dom beslutade sig för att dom hade betalat ut för mycket i början av läsåret. Minns ni när jag kom hem ifrån Kreta?
Jag låg ju i hög feber och halsfluss. Fick penicillin då, blev frisk - gick till skolan en eller två veckor innan jag åkte på det igen. Detta blir ju i September. Sista läkarbesöket så fick jag ett läkarintyg - hade csn fått in det tror ni? Nejdå.
Nu ska jag inte skylla på nått, för jag vet ju inte vart det tog vägen. Posten kan ha klantat sig eller vad som. (egentligen bryr jag mig inte längre, efter allt det här är jag ganska avtrubbad)
Ringde till csn nu i alla fall, mina två kommande utbetalningar är ju egentligen redan utbetalda, hänger ni med? Så jag kommer få det sista - i juni. Haha.
Men han jag fick prata med sa att jag skulle ta och skicka in det första läkarintyget i alla fall så vi får väl se hur det blir med saken.

Två pojkar ifrån KRIS var och föreläste idag med. Lite spännande dock. Bara så ni vet..

Mina eventuella studentklänningar har kommit idag också. Ska kila och hämta ut dom sen. Får hoppas dom är något att ha bara. Dags att leta skor dessutom. Jisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback