morena, i give you my heart

Nejmen att planera den här dagen var ju som att fånga en inojlad gris. Rolig jag var nu. Ellehur?!

Jag kröp ner i sängen i ett försök till att se Simpson, blev till en powernap istället. Sedan blev det faktiskt en tur i spåret också. Märks direkt att jag slutat med stallet. Dessa cykelturer höll igång kroppen en aning i alla fall. Men jisses vad skönt det var att springa slut på musklerna. Haha, det behövs!

Tar igen kalorierna med lite popcorn nu. Så jag jobbar.
Blir alltså soffhäng (eller sänghäng i och med att pappa lagt beslag på teven där ute), en film och förhoppningsvis bra sällskap på telefonen.

Jag ska inte klaga. Inte alls. Perfekt lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback