sådan är lagen

Ändrade planer. Eller ni hade ju i och för sig inte ens tagit del av mina första planer. Men nu vet ni att dom är ändrade, get it?
Eller så mycket ändrade är dom inte. Alltså.. jo.. Det enda jag prickar rätt är staden. Så direkt många rätt får jag inte. Hur som helst.
Blir att flyga över till Örebro imorgon. Fredrika har tillgång till lägenhet så vi ska la mysa hemma hos henne. Olivia ska tydligen också hänga på. Superkul! Vem vet vad som kommer hända? Haha - jag vet vad som kommer hända!
Var något rymdtema på Strömpis dessutom. Galet! Jag ska blir dretfull, ha oskyddat sex och ta okända tabletter på toa. Det är en lugn onsdag för mig mina kära vänner. Eller? Vem vet?

Det värsta är att studentfesten i Köping är på torsdag. Blir svagsaft då också. Kul att komma till skolan på fredag. Jisses.

Men ska bli skönt att få komma ifrån tankarna ett slag och skrika till lite musik!
Jag laddar om livet. Får man ett slag i magen så krävs det att man släpper lite på livet innan det är dags att ta nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback