du kan inte göra såhär emot mig

Aldrig fel med sovmorgon. Vaknade utav att solen lyste mig i ögonen vid tiotaget. Låg och drog mig någon timma innan det var dags att bege sig upp och äta brunch för att sedan bege sig till skolan.

Tog en kaffe med Jennifer i solen. Var ett tag sedan man bara satt och kastade bort en timma i skolskenet. Jag klagar verkligen inte.

Kilade bort till körskolan senare och slog ihjäl nästan tre timmar. I'm on fire!

Sedan har det inte hänt något mer spännande.

Inte helt fel med att vara ledig imorgon heller, skills.
Dock fick jag en körlektion imorgon, fast det är inte fören fem. Så jag kan sova lääänge i alla fall!

Mer intressant än såhär blir det inte. Så jag sätter punkt. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback