hey hey, yeah yeah

Ser ni? Ser ni vad jag gjort? Hehe, nej det är klart att ni inte gör - för ni bryr er egentligen inte.
Jag har ändrat om i 'Arkivet'. Som ni ser nu så är det grupperat isället för en enda lång rad.
Är inte helt nöjd ännu med det är helt klart en stooor förbättring.

Dessutom har jag uppdaterat bland länkarna lite längre ner. Gett alla en beskrivning dessutom.
Det är bloggar som jag läser dagligen men en del är människor som dessutom ligger mig nära hjärtat.
Hojta om DU också vill vara med så ska vi se om du klarar mina hårda krav. hehe.

Annars idag har jag glidit omkring i mina nerfärgade mjukisar. Varför ska dom fulaste mjukisarna
alltid vara skönast? Jag hade dessa för två år sedan när vi gjorde om i stallet - dom ser ut som
katastrof! Men jag har inte hjärta att kasta dom. Mina älsklingar.

Dock har jag varit en smula duktig idag genom att ha köpt matematikboken som kommer behövas
till skuulan. Klapp på axeln. Imorgon så hämtar Masiel upp engelskaboken i västerås åt mig dessutom.
Dyrt värre, jisses!

Nej, nu ska jag återgå till att försöka konvertera en film. På återseende mina kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback