i guess that we changes

Okej.. jag försov mig imorse. Sådant är inte okej. Jag älskar att snooza för mycket. Inte normalt.

Något annat som inte är normalt är mitt beroende för det förbannade spelet som jag nämnde i föregående inlägg. Jag vet inte varför, men jag kan bara inte sluta! Hur sinnes är inte det? Tyder det på att man har ett otroligt tråkigt liv eller att man är för intelligent för annat? Ehehe, jag tror på det första. Jag och smarthet - ni hör ju själva.

Annars är det nog en ganska händelselös fredag. Regnar här idag. Startat diskmaskinen. Duschat. Ah, ni fattar poängen? Fast ikväll är jag bjuden på kräftskiva. Hos Anna. Kommer bli mys hoppas jag. Jag som inte ens äter kräftor.. Men jag kan sitta och se glad ut med alla andra. Funkar ju faktiskt också.

Något annat jag blivit beroende av är spelet Tycoon Zoo. Barnspel men jisses så underhållande. Blev ganska arg igår när jag var såååå nära på att klara av en nivå och så dör datorn! Så idag har jag sparat, sparat och sparat. Datorn dog idag också, men jag hann precis spara innan. Skills.
Tror fläkten börjar ge upp så datorn blir för varm. Vad gör man åt sådant?

Ungefär.. Allt är ju hur man exponerar sig själv. Hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback