what does it matter now?

Hehe, jag kan vinka körkortet byebye! Det gick skit idag rätt ut sagt. Helt jävla värdelös. Så sjukt pinsamt!
Nej okej, riktigt så illa gick det nog inte med tanke på att jag inte växlat sedan februari! Fast jag fick ju ett antal motorstopp - fler än någonsin alltså. Jävla kärring!
Men det gick hyffsat ändå. Det var det där med att komma igång i korsningarna ut emot huvudleden som stressade sönder mig helt. Jag fick brainfreeze varje gång.
Men att parkera, både backning och framåt gick galant. Skills . Jag kanske ska bli en sådan som parkerar bilar?

Äsch, vi taggar om till nästa körning imorgon istället.


Innan körning .


Efter körning .

Förstår ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback