baby are you downdowndown

Jag missade att uppdatera er om gårdagen. Mycket spännande dag. Eller?
Datalektionen gick ut på att se en film om Internet samt svara på frågan; Vad betyder Internet för dig? Ehm, precis. Dagens roligaste fråga ungefär.

Hämtade upp Ellenor och vi mötte upp Anna på stan för att köpa biljett till Juldagen. Men dom hade hunnit stänga så vi tog en kaffe på Stadsgården innan vi pressade in Annas cykel i bagaget och for hem till henne. Hon drog fram saxen och högg av oss håret. Bra att ha en utbildad frisör till vän ibland. Blev inte så mycket klippt för min del. Mest topparna och det slitna.

Vi blev sedan otroligt hungriga så vi brummade ner till stan igen för lite pizza. Det är man värd emellanåt. Så satt där och tjötade en stund innan jag skjutsade hem donnorna och jag begav mig ut till stallet.
Jag ställde mig då frågan; Hur många sömmar har en sko? Svaret var oändligt många! Hovis hade varit ute under dagen och var nog en smula stressad då det låg söm överallt. Jag som var stallklädd kröp runt och samlade söm. Alla kläder är stallkläder!

Sen var den roliga dagen slut.

Fiiiikatime


En, två, tre.. sjuttioåtta


"Hejhej, jag är alltid oskyldig!"


"Jag är definitivt inte skyldig till all lera!"
Denna man är otroligt skicklig på att få lera på ställen man inte borde ha lera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback