förbannade bilförare!

Jag och bilen är i Södertälje nu, totalt oskadda! Fast det var med en hårsmån. Idioter finns det överallt.
Jag gjorde en miss på motorvägen och var påväg att byta fil innan att kika över axeln. Slutade med att jag hade en tutande skåpbil som blåste om. Blodet frös!

Men sedan så är jag i en rondell, ska åka rakt fram och lägger mig därför i den yttersta filen (man får ju åka hur man vill i en rondell utan pilar..) och jag ser att jag har en bil på min innersida. Tänker inte på det förrän han börjar blinka och helt sonika styr åt höger. Jag lägger mig på tutan men kan inte göra så mycket annat än att svänga till höger jag med - för tro inte att han viker sig en tum. Hade jag varit elak så hade jag fortsatt rakt fram och låtit honom ramma hela min sida - det blir ju hans fel! Jag har dessutom en jävla skrotbil jämfört med honom..

Men så kom jag fram. Tack och lov för åttafiliga motorvägar! Hämtade upp nyckel på Scania och nu sitter jag i en knäpptyst lägenhet där bara blåsten utanför hörs. Alla tattare bor i Fornhöjden. Haha.

Jag ska chilla runt i mina mjukisar tills min helgsambo slutar jobbet och jag hämtar honom. Han lovade mig middag ikväll och det ska jag nog allt komma ihåg.. Blir det pizza slår jag honom på käften!

Nu får dessutom ursäkta diverse felstavningar. Han har ju en jäkla speldator i laptopmodell. Tangenterna lyseroch jag blir helt snurrig. Jisses.

Återkommer!

Kommentarer
FL säger:

Haha fattar inte hur fan du fick körkort :P

2011-12-10 | 16:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback