oh, come on and live a bit

Att det ska vara så jäkla svårt att läsa den förbannade engelskan. När jag väl kommer till skott så går det inte? Förbaskade svåra ord till råga på allt. Är det tänkt att jag faktiskt ska förstå allt det där?

Nejni. Nu gör jag som jag alltid gör - skjuter upp det! Imorgon är sista dagen och jag kommer svära när jag MÅSTE sätta mig med tre kapitel att läsa/skriva och skicka in. Kulkulkul.

Dessutom sköt jag upp städningen idag. Måste göra imorgon. Måste. Pappa gav mig onda ögat.

Sista dagen för att söka ett asbra jobb också. MÅSTE söka imorgon.

Eheheh, jag går och lägger mig nu. Puss

Kommentarer
Rebecca säger:

natti natti :)

2011-12-15 | 01:34:55
Bloggadress: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback