rubrikjävel!

Åh vad jag älskar när elektroniken fungerar. Man blir sådär varm och glad i själen.
Just för tillfället skulle jag kunna kasta datorjäveln ut genom fönstret utan att öppna det först. Sedan ska jag springa ut och stampa på den länge och brutalt. Jag lär ju bli varm i alla fall..
Nej, nu har jag suttit och tragglat med engelskan H E L A kvällen för att bli klar innan midnatt. Jag blev klar innan midnatt (hann till och med se Big Bang Theory!!!) och skulle skicka in. Fick in ett par kapitel innan sidjäveln hänger sig och vägrar samarbeta.
Jag tar ett djupt andetag, loggar ut och stänger ner internet. Startar upp, loggar in och gör försök nummer två. Kommer inte mer än till en vit sida. Tack! Ger upp för tålamod efter x antal engelskaplugg är obefintligt.
Tiden tickar på och jag ser att den är över midnatt. Ber för att läraren inte hade satt sluttid. Fick jag ingenting för. Allt är borta. Kul.
Tänker då skicka ett mejl och beklaga mig samt hoppas att hon har hjärta nog att ta sig an mina TVÅ kapitel i alla fall. Tror ni jag kommer in i mejlhelvetet eller? Loggar ut och in. Kommer vidare och skriver ett mejl. Tror ni rutjäveln försvinner? Nej såklart inte. Efter sjuttioåtta minuter försvinner rutan och jag vill klicka mig in och se om det blivit skickat. Kommer jag dit? Nej!
Blir asförbannad!
Nu har jag skickat ett mejl ifrån min vanliga mejl och jag håller tummarna för att hon förstår hur mycket jag svurit ikväll. Haha.
Jävla skitsida Arboga Kommun kommer med. Förbannade skitinternet!

Men jag är inte färdig nu inte. Nej. Nationella i matte och jag förstår lika lite som en nerslagen bäver. Arg och uppgiven chey. Jag räknar kallt med att min miniräknare ligger i smådelar när morgontimmarna kryper sig på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback