someone to belive in

Kan man säga att halva dagen har passerat när klockan är tre?

Det är la strunt samma i alla fall. Har varit himla hurtig idag men mest med saker som jag inte skulle göra. Det enda som jag faktiskt kan bocka av ifrån listan är luncha med Josefin. Äta går före allt annat liksom.
Vi åt som sagt på Thairestaurangen vilket får medelmåttigt betyg. Inte allt för olika rätter men det var helt okej ändå faktiskt. Men måste nog hålla fast vid att Kina är godare men att Thai var starkare. Inte långt ifrån att jag sprutade eld.

Medan vi sitter och äter så säger Josefin åt mig att kolla ut genom fönstret vilket jag också gör. Hjärtattack. Lättskrämd chey? Ja. Utanför stod min bror och jag hoppade till. Psyk.
Så när vi ätit klart hämtade jag upp honom. Vidare till Apoteket för att hjälpa honom få ut sina sömntabletter och sedan var han hungrig så det blev Donken. Passade på att prova den nya glassen med ballerina pepparkaka. Tumme upp.

Sedan släppte jag av honom och sladdade vidare för att hämta upp Daniela. Vi for tillbaka ut till Donken fast vi gick in på DollarStore istället. Inget direkt spännande inhandlades vilket det aldrig brukar bli där ute i alla fall.

Men nu är jag hemma i alla fall. Ingen ridning och inget pepparkakshus än så länge. I och med att det vräker ner snö emellanåt så tänker jag skippa ridningen och skjuta upp pepparkakshuset. Who cares?

Nu soffan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback