when we stand together

Har precis avnjutit en supergod vitlöksmarinerad kycklingfilé med klyftisar och älskade bea. Vardagslyx!
Färdigmarinerad kyckling in i ugnen tillsammans med klyftpotatisen. Tjugo minuter senare tar man ut kycklingen, sätter på grill och låter potatisen få krispig yta.

Men nu är jag i princip färdigfixad. Ska byta om och hålla tummarna för att jag inte ändrar mig i sista minuten. Hinner inte! Starkdrickan följer med ikväll. Jäklar vad dyrt det är, men nu är det juldagen och nyåra också, då får man passa på! Såå.. vi hörs imorgon sötnosar!


Kommentarer
Jennifer säger:

Jag kommer inte ens ihåg att vi tog bilder.

Upptäckte att jag hade visst några på min mobil. Såg dom först igår. Några suddiga jävlar! :)

2012-01-05 | 14:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback