"alltså du har en så jäkla snygg hylla!"

Skapligt ovärd dag må jag säga.
Slocknade vid tio igår kväll, bara det är ju skumt!
Skulle ha släppt ut hästarna imorse med men kroppen strejkade totalt. Hur läskigt som helst.
Inte fören vid tre var jag uppe på benen och kunde få något i magen som dessutom stannade kvar. Illa. Piggade på mig en aning. I alla fall så pass att jag ställde upp att köra till Örebro för att hämta mina två kusiner. När vi lämnat av dom så kilade jag och pappa till China för att äta lite cuurry! Sweet.

Nu sitter jag och har fjärilar i magen. Skapligt nervös inför imorgon. Arbetsintervju. Tänk om dom ställer svåraste frågorna ever och jag ser ut som en fiskmås. Det skulle ju inte vara helt otippat för att vara mig. Men vi kan ju i alla fall hålla tummarna över att det går lite bra. Skulle inte sitta fel med ett jobb lagom till att man tar studenten ska jag tala om för er!

Nej, nu ska jag föna håret och fundera över mina egenskaper. Haha. Det är nog inte läge att erkänna att jag är grym på allt imorgon va? Risken att det motbevisas senare är ganska stor. Vågar nog inte riktigt. Hehe.

Föresten. Måste ha fått en nerv eller sådär i kläm i ett av benen. Min stortå och nästföljande två tår har halvsovit i ett par dagar nu. Alltså, jag känner dom lite grand men det är inte så pass att det pirrar. Men tänk er en svag lokalbedövning! Vet ni hur skapligt irriterande det är eller? Kapa av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback