chaos!

Ja jisses. Idag har jag varit lite överallt. Med kaffe så går det mesta hörrni.

Började min dag tjugo över sju. Stessade upp och fick i mig dagens dos av kaffe. Kilade sedan över till trafikskolan, dubbellektion från åtta till tio. Snacka skillad chey! Körde med Klemens idag, han är grym.
Gjorde backning runt hörn. Ska dock göra om det utan snökanter senare. Provade på hård inbromsning med alla dess delmoment. Backa in i parkeringsrutan samt fickparkering. Så jag känner mig superduktig nu faktiskt. Trodde inte det skulle vara såååå lätt att fickparkera ändå.
Ja just, fick prova att vända på vägen också. Grait!

Sedan efter att jag kikat över teorin någon timma så tog jag bussen till skolan. Pluggade Turism som jag hade prov i ytteligare en timma senare. Gick rätt okej ändå. Svarade på allt och kunde nog det mesta - även om jag inte ens haft boken hemma!

Sedan så kilade jag upp på stan, blev upphämtad utav Linn och hennes mamma. Följde med L till bup innan vi styrde hemåt.
Så nu sitter jag här. Ska nog ta tag i religionsplugget snart. Snart. Ja. Sen. Typ. Lovade att ta stallet också. Tant T's nästan äldsta dotter fyller.. femton idag. Grattis till Maria!

Nej, nu har jag ordspytt lite för länge. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback