du kan va en påse mjöl!

Vad hände där imorse egentligen?
Vaknade tio minuter innan bussen skulle tuffa iväg minsann. Det var nog inte helt okej tycker jag nog. Så jag masade mig upp, åt en pannkaka och bredde ut mig på soffan ett par minuter. Ett bussen till Köping fick jag ta senare. En halvtimma försent kom jag till turismen. Inte okej det heller tror jag.
Inte så spännande, tog en liten refresh av minnet. Insåg att jag verkligen inte kan världskartan för fem öre. Minus ett par vuxenpoäng för det.

Hem med bussen halv fyra. Åkte och handlade med pappa. Har pluggat massmedier nu. Roligare än såhär blir det nog inte idag. Eller det beror nog på vad som sker i duschen. Men tror inte att det går att göra några större underverk där inne heller. (Daniella, det är bara du som leker med duschmunstycket - acceptera det!)

Så en dusch och sedan sängen. Svenska och sedan prov i samhäll. Slutar tolv. Det känns sweet.

Kommentarer
Hagberg säger:

HAHA du , jag vet nog vad du gör i duschen och då är det inte duschmunstycket som används. som vanliga människor gör ;)

Du är lite mer brutal så att säga !<3

2011-02-03 | 22:37:13
Bloggadress: http://daniellahagberg.blogg.se/
Hagberg säger:

Du , haha !

jag vet vad du leker med i duschen och då är det inte duschmunstycket som används !

Du är liiiite mer brutal så att säga <3

2011-02-03 | 22:38:30
Bloggadress: http://daniellahagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback