FUCK YOU!

Länge sedan jag använde mig utav "Klantarsel"-kategorin. Men idag är så klockren sådan!

Försov mig till att börja med. Iväg till skolan och egentligen inte göra någonting. Jäkla p och q värden med roten ur och lösningsformler på matten. Min hjärna är officiellt bortkopplad nu.
Satte mig på bussen hem och inser att jag glömt turismboken! Skulle kunnat döda någon. Det viktigaste på dagen var just att få hem turismen. Stooort prov imorgon.

Just ja, glömde idrottskläderna idag med. Första jag tänkte på imorse var att få med mig kläderna. Stiger av i Köping och inser att väskan är tom ändå. Åh!

Tog cykeln och skulle cykla hem. Olåst var den. Alltså..

Hem och gliiida lite. Somnar på soffan runt fem. Vaknar till när pappa kommer hem, somnar om och blir väkt av pappa igen vid kvart i åtta. Då tyckte han att det räckte. Jisses, sova inatt? Nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback