ohmy , jag döööör!

Bloggkåt som jag är så uppdaterar jag bloggen trots värkande muskler, frossa och minimal andningsteknik.
Febern har gått ner lite i alla fall, känns det som. Men iställlet har hela min hals svullnat upp och det är på gränsen till att jag får tillräckligt med luft - så illa är det utan att överdriva!
Min röst har nästan försvunnit helt, får pressa fram ord som låter mer som ett sjöko's. Mamma frågade i luren, eftersom jag sällan presenterar mig till henne, om det verkligen var Emilia i andra änden. Jomenvisst.
Jag drar av några vuxenpoäng idag då mamma sköter snacket med vårdcentralen. Visserligen kan jag knappt prata men anyway. Jag tippar på att det är halsfluss - igen! Det blir tredje gången sedan jag började skolan i augusti! Dags att plocka bort halsmandlarna from hell snart?

Nej, nu ska jag ta min B&J's, släpa med mig mitt underbara duntäcke och slå läger framför teven tills jag får komma in till herr doktor.

KRYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback