shut up ..

Uppenbart att kroppen inte pallade längre.
Blev en kall morgon för mig i snön. Jag kan ha sett lite retard ut imorse, men det bjuder jag på.
Skakiga ben hem och direkt till sängen. Fick allt tycka synd om mig en dag längre.

Imorgon är det bara två lektioner varav den ena är turism. Så jag hoppas att jag kan finna kraften denna dag då jag börjar ana att min turismlärare känner sig lite stressad över mig. Hur som helst, tänkte lägga mig med turismboken och bläddra lite så jag kan visa lite skills imorgon.


En av min och pappas fullt normala tillvaro.
"NEJ, INTE FYRAN! Knäpp bort! Vill inte se!"
"Haha, vadårå?"
"Det är ju förfan bögtv!"
"Men ingen av dom ska ju ligga med dig, så du behöver ju inte oroa dig"
"Nej, men jag vill INTE SE DOM!"
"Hörru, akta så jag inte ollar dig i örat" *pillar med fjärrkontrollen på hans kind*
"Alltså, det där är ju långt ifrån en task"
*dör en aning* "facebookstatus!"
"Vad skulle folk säga om du satt och ollade mig i örat med en fjärkontroll?"
Kan tillägga att min far inte är så homofobisk som han vill framstå som .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback