sleeeeptime

Vågar jag lita på att det går mot förbättring nu? Kanske inte ska hoppas på för mycket.

Kan ju passa på att berätta att jag åt vanlig mat igår! Första gången sedan måndag och jisses så bra det kändes! Fast jag blev nog för ivrig, mamma tycker det är kul att krydda sin mat. En 'ovan' mage och en kryddad köttfärsås var kanske inte det bästa att börja med. Men anyway, jag lyckades! Visserligen har mina smaklökar gömt sig.

Sovit en himla massa inatt har jag också gjort. Gick och la mig runt halv elva, slocknade och sov hela natten. Vaknade av att Humle var pussugen strax innan nio. Körde ut honom och somnade om. Tvingade upp mig själv här nu för en halvtimma sedan. Även om jag är tröttare än en sten så måste jag vara vaken också.
Hungrig som en apa, kylskåpet nästa. En efterlängtad macka kanske? Åh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback