vart är du kära medicinman?

Åh, ni skulle bara veta hur otroligt synd det är om mig just nu. Om det gick så skulle jag slita av mig alla kläder, flå mig själv och rulla runt i den kvarvarande snön! Så ont gör mitt skinn just nu. Kläderna rivs, musklerna ömmar och lungorna brinner. Det känns som att hela mitt huvud är stoppat med bomull och mina rörelser är inte i synk med hjärnan.
Oh, jag vill lägga mig ner och dö en smula. Bara lite. Vad gör man när man är sjuk, hur blir man friiiisk?

Är tillbaka hos pappa nu i alla fall och fick med mig en Ben & Jerry hem. Så ska försöka mig på den huskuren. Fick hem lite undies hem idag också. Tummen upp för det. Tack söta mamma!

Nej, soffan och tycka så himla mycket synd om mig själv nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback