clap again

Första dagen efter lovet. Rätt nice ändå. Ställde klockan på tio imorse, vaknade tolv. Paniiik!
Kunde verkligen inte sova igår. Vaken när pappas väckarklocka ringde första gången runt sextaget. Illa. Men jag skyller på månen. Har haft förfärligt svårt att sova dessa nätter, även om jag varit trött!
Hur som helst, blev upp och fixa med allt. Packa, laga mat, äta, fix och allt det där på en timma. Otroligt jobbigt.
Iväg kom jag och tåget gick som det skulle. Raka vägen till hotellet denna gång, lika bra att sitta där och tjöta.

Inte mycket att förtjälja. Sådär jobbigt mycket var det inte. Rögle valde att chekca in. Söta pojkar vissa av dom. Kenny Jönsson var tydligen en av spelarna. Tror nog att Alex ville kasta en bok eller sådär i mitt huvud när jag såg ut som ett frågetecken efter att han frågat om jag visste vem jag nyss träffat. Vem bryr sig om hockeyspelare egentligen? Alex som sitter och dör en smula framför amerikansk hockey, vem gör det liksom?

Hur som. Ont i benen nu. Usch ja. Går dag imorgon. Så jag ska sova typ.. fem timmar nu. Tjugo över sex imorgon går mitt söta tåg tillbaka till Västerås. Inte okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback