i don't mind

Fick ett sms, som alla andra treor på Ullvi. Studentbekräftelse. Man skulle gå in och betala sin beställning.
Det är på riktigt nu. Det är bara ett halvår kvar. Detta år tar jag studenten. Jag ska göra det.
Vafan, har jag kämpat mig igenom dom här sista åren av skolan så ska jag tametusan se till att jag får något för slitet. Just nu är det inte höga betyg jag satsar på, nu är det att få tillbaka pengarna och få ett giltigt slutbetyg. Kunna säga att jag klarade det.

Nej, nu ska jag återgå till att ligga utslagen i sängen. Inte okej!
Skulle egentligen vara hos Mathilda med Ellenor och Julia för lite tjejmys. Tacos, bebis och skratt. Men jag orkar verkligen inte. Bara en duch fick mig totalt utmattad! Jag ska krypa under täcket igen, invänta mat och sedan tycka synd om mig själv.
Jag och pappa kör på nyårsmat nu. Oxfilé och gratäng. Det smärtar lite att jag knappt känner någon smak. Men jag får gilla läget och låtsas som att det är ljuvligt. Haha. Knas!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback