i will follow you into the dark

Varför försöker jag ens? Jag är bra töntig!
I och med att jag gick upp så pass sent igår så tänkte jag att varför inte stanna uppe hela natten? Jag har ju utsläppet på morgonen så då kunde jag åka ut dit och sedan sova när jag kom hem! Smart. Eller inte.
Halv fem slocknar jag direkt och strax innan sju ringer klockan. Värt? Nej!
Kastade ut hästarna och sedan snabbt hem till sängen igen. Vaknade runt elva igen, slog på älskade Scrubs och småkikade lite innan jag somnade om. Så har halvsovit fram tills nu ungefär. Ovärt!
Jag är så trött att jag snart kommer gäspa käken ur led! Illa.

Inte mycket mer vettigt att komma med idag. Synd för er. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback