nattblogg

Vad är klockan nu? Jo klockan är minsan kvart över tre. Inte okej.
Visserligen får jag sovmorgon imorgon också, men ändå. Känns rätt ovärt.
Har precis avslutat att kolla på Säg att du älskar mig. Så otroligt obehaglig film.
Innan den så hann jag med Hipp Hipp Hora. Så härlig film. Klockren!
Inte själva budskapet kanske, men vissa scener. Awesome.

Nu har jag precis fått i mig en treo, huvdvärken blev olidlig. Somnar jag med
huvudvärk - så vaknar jag med huvudvärk. Därav treon. Lycka till att kunna sova
nu på ett tag i alla fall.

Håller mina tummar för att tågen går som dom ska imorgon. Ska eventuellt fråga
om jag kan få ta niotåget hem, så jag är någorlunda säker på att jag kan ta mig hem.
Är rätt surt när man väntar, kollar sj's hemsida och inser att sista och enda tåget hem
då blivit inställt.

Nej, ska släcka lampan och hålla tummarna för att jag kan somna snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback