nej, bildförbud i min blogg!

Ja hej och hå. Snacka om Bambi på hal is. Saxin på en cykel. Nej, det var inte så illa. Jag har skillad balans må jag säga. Blankis och usandat hela vägen ut till stallet, i mörker. Inte en enda gång låg jag på marken och sprattlade. Nejdå, jag är grym!
Jag har pumpat mina otroligt snygga muskler idag. Gym, släng dig i väggen. Här öser vi hö! Balen var i princip nyöppnad och bara rasade sönder överallt. Så jag lassade in allt i boxen där den egentligen borde ligga. Men är vi lata Godbyidioter så är vi. Nu ligger allt där det ska i alla fall. Fick bort lite mögel, spindelnät och tomma kartonger. Jag har städat med andra ord.
Är det inte influensa jag åker på så kommer det bli dammproblem i lungorna. Jisses. Hela stallgången är sopad, allt höboss undanröjt och tusen andra saker. Jag känner mig duktig.

Kikade över hästarnas skor och broddar dessutom. Tänkte till att byta ut de mest slitna nu när man kan spegla sig i vägen. Livsfarligt. Jag gav upp den idén ganska snabbt faktiskt. Vilken idiot har skruvat fast dom så hårt? Haha. Den som känner sig som en riktig stark man kan gärna få komma och svära lite.. kanske.
Jag skyller i alla fall på att min kropp inte hunnit återhämtat sig efter en lång sjuksväng. Vettig anledning!

Nej. Nu ska jag invänta Eragon-filmen. Lovely! Jag är en tönt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback