no headline .

Jag har legat däckad i sängen på tok för många dagar nu alltså. Så igår följde jag minsann med pappa och handlade. Det var den skönaste känslan på länge att få komma ut och känna lite kyla och frisk luft.
Jag börjar må bättre nu i alla fall. Det är bara en normal röst och försvinnande av hostan som jag väntar på. Snoret som fyller upp min hjärna kan också få ta och försvinna föresten. Den gör ju ingen nytta ändå, jag blir inte smartare för det.

Tydligen har jag lovat min pappa att jag skulle städat mitt rum nu i flera dagar. Har jag inget minne av. Men jag kan hålla med honom om att det skulle behövas. Så jag gör ett ryck idag. Skulle vara rätt nice att få upp min klädhängare också. Så det blir någon struktur på det hela. Fr se hur långt jag kommer.
Ska slå på hög musik, eller spotifyreklam är nog ett bättre ord, och börja attackera mina kläder.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback