städ update

Hur går det nu då? Det går framåt i alla fall!
Golvet är dammsuget, och jag trampar inte längre på saker när jag ska fram. Det ger vi tummen upp för. Dock ser jag inte min säng längre?
Jag har varit duktig i och med att det står en klädhängare här bredvid mig. Hur kunde det hända? Det gör ont att erkänna, det tog mig närmre en timma att få ihop den förbannade grejen! IKEA lyckas alltid förvirra allting. Kan hända att det är jag som tänker långsamt men det är nog inte det första alternativet jag kan ta. Många svordommar och hårstrån rök - men upp kom den. Stabilt! Ni ska få se bevis senare.
Hängt tvätt, laddat tvättmaskinen, fyllt på smutstvättshögen och skakat på huvudet. Jag har dessutom plockat i och ur diskmaskinen. Nu står laxen i ugnen och magen kurrar. Brunch!

Ringde mamma en snabbis också. Blev tydligen så att jag åker över till henne ikväll.

Nej, nu kallar laxen på mig. Tydligen är det varmt i ugnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback