do you need me?

Happ, kanske dags för en uppdatering?
Jag passar på när allt folk är och roar sig på badhuset! Själv stannade jag hemma för ett ont huvud och illamående. Uha.
Så vad har vi gjort under denna tid? Jag hann packa i tid i alla fall. Resan gick helt okej, lite ot i rumpen bara menmen.
Kom fram, åt lite och sedan var det tidigt i säng.
Igår så kilade vi alla ner till byn för att spana in läget. Småregnade mest hela tiden men minigolf hann vi med ändå. Jag.. ehm.. förlorade. Attans. Dålig dag.
Åt en bit mat innan vi kilade hemåt igen.
Jag och syster spårade lite som vanligt så runt tre, efter att vi haft stearinkrig på altanen, så tog vi cykeln neråt. Kan tilläggas att dom bor hööögt över havet och nedförsbacken ner till byn är inte att leka med. Men det gick ju bra ändå. Jag har skillsen på att cykla! Så ner kom vi.
Tjötade med folk innan vi gick hem, cykeln var glömd, och åt mos samt badade i poolen. Tillägg nr 2, vädret har varit iskallt, mulet och massa regn - poolen står ute och är iiiiiiskall! Men vi hade sagt att vi skulle bada och bada gjorde vi. Sen sova fem på morgonen. Jag är tröööött!
Så ja, jag har ont i huvudet idag och tänker ligga död i soffan hela dan! Njuta utav tystnaden. Bäst att ta vara på alla lediga stunder för snart kommer tre pipiga ungar hem igen - slut på friden.
Lovar att slänga upp bilder på utsikt och blahablaha när jag fått igång mitt egna internet. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback