let us know

Eftersom jag inte riktigt har uppdaterat speciellt bra så kan jag la slänga iväg en lista. Verkar som jag har fått några nya läsare så why not?
Festivalbilder och text kommer komma. Jag är som sagt inte den snabbaste på sådant. Annars finns det bilder på min facebook för dom som inte riktigt orkar vänta. Puss.


Har du...

Kysst någon?: yes
Sovit brevid någon av samma kön?: jupp
Sovit brevid någon av motsatt kön?: ja
Haft sex?: ja
Slagit ner någon?: nej
Ljugit för en bra vän?: tror jag nog inte
Svikit någon?: allt för många
Fuskat på prov/läxförhör?: he-he-he, nej?
Blivit kallad Bögjävel?: Säkerligen
Kallat någon Bögjävel?: Jag? Nejdå!
Druckit alkohol?: Näe ..


Vem:

Skrev du senast till på msn?: Mr Halmearo .
Sov hos dig senast?: hm.. Daniel måste det bli.
Sov du hos senast?: Stefan i think
Kan du säga allt till?: mamma!
Är den finaste personen som finns?: oj.. mycket svår fråga då alla är fina!
Ringde dig senast?: Linn
Skickade ett sms till dig senast?: Stefan
Skickade du ett sms till senast?: Svarade på Stefan så ..


Vad:
Drack du senast? Juice
Köpte du senast?: alkohol på Tempo! haha!
Gjorde du igår?: Packade tält och for hem ifrån Borlänge!
Ska du göra imorgon?: sovaaaa
Vill du göra just nu?: se sista Pirates filmen i annan kvalité än TS!
Åt du senast?: Macka
Är närmast dig som är rosa?: Mitt P&L band! :3

-

HAR DU UNDER DE SENASTE 7 DAGARNA:
1:1. Kysst någon? - Ja
1:2. Blivit kramad? - Ja
1:3. Känt dig fånig? - haha, eh ja!
1:4. Saknat någon? - ohja!
1:5. Ljugit? - hahahah, ja!
1:6. Haft sex? - Inget festivalligg här inte! ;)
1:7: Funnit kärlek? - Nej

SEXTON ÄR:
2:8. Är du snygg? - För snygg
2:9. Är du fet? - För fet!
2:10. Är du smal? - Det skulle vara min lilltå i så fall..
2:11. Är du en sportfåne? - Om man räknar det som en sport att ha maraton mellan soffan och sängen så ..
2:12. Är du rolig? - roligaste människan i stan
2:13. Är du feg? - Egentligen inte
2:14. Är du törstig? - Nej
2:15. Är du 16 år? - Nej
2:16. Är du rik? - Haha, rik på spärrade bankkonton ja.
2:17. Är du fattig? - Kollar man på mitt vanliga konto så ja!
2:18. Är du smart? - MENSA!
2:19. Är du ret-sugen? - Näe
2:20. Är du shoppingsugen? - Otroligt!
2:21. Är du saknad av någon? - Det hoppas jag!
2:22. Är du hungrig? - Nej

FYRA SKULLE:
3:23. Skulle du vilja vara längre? - Absolut inte!
3:24. Skulle du vilja väga mer? - haha, nej?
3:25. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - mhm..!
3:26. Skulle du dricka dig full nu? - Jag vill aldrig mer se alkohol!

SJU KAN:

4:27. Kan du vifta på öronen? - nej
4:28. Kan du slicka dig på näsan? - Om jag trycker ner näsan så..
4:29. Kan du kolla i kors med ögonen? - nope
4:30. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Haha, nej!
4:31. Kan du vara på en fest utan att dricka? - Nja.. haha!
4:32. Kan dina vänner lita på dig? - ja
4:33. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - Är lite sugen men nja..

FYRA ANTINGEN ELLER:

5:34. Pierca tungan eller näsan? - Tungan
5:35. Vara seriös eller rolig? - Rolig
5:36. Brinna upp eller drunkna? - Drunkna
5:37. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Föräldrar

SVARA ÄRLIGT:
6:38. Tycker du om någon just nu? - Nja.. mja.. Jag vet inte!
6:39. Sol eller måne? - Sol
6:40. Vinter eller höst? - Vinter
6:41. Soligt eller regnigt? - Soligt
6:42. Är du uttråkad? - Nja.

OM MIG:
7:43. Hur mycket är klockan just nu? - 00.23
7:44. Vart vill du bo? - Göteborg!
7:45. Vill du gifta dig? - Nja
7:46. Är du kär? - Nej
7:47. Favoritårstid? - Vinter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback